اینستاگرام به سنگ بنایی برای حضور اجتماعی بسیاری از مارک ها تبدیل شده است ، و باعث ایجاد ترافیک سودآور به صفحات فرود ، رشد تبدیل ها و ایجاد مخاطبان جذاب می شود.

اگر حضور اینستاگرام شما آنچنان که انتظار دارید قوی نیست ، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن پیروان واقعی و ارگانیک در اینستاگرام ، جدی تر کنید. هرچه مخاطبان شما بیشتر شوند ، فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات بی نظیر برای آنها فراهم می شود.

تمایز ارگانیک مهم است: گاهی اوقات مارک ها هنگام تلاش برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام ، راه ساده ای را در پیش می گیرند. پرداخت هزینه لایک و سایت های دنبال کننده همه جا است ، اما این میانبرها هرگز ارزش این را ندارند ، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور منظم برای از بین بردن حساب های پرداختی و کیفیت پایین و تعاملات به روز می شود.

نیازی به گفتن نیست ، اگر در هوادار علاقه مند به دنبال خرید ، بازدید از صفحات فرود شما و طرفداری از مارک های خود با دوستان و دنبال کنندگان ، شماره ای که در اینستاگرام شما دنبال می شود در نهایت معنایی ندارد. با این نکات در مورد جذب بیشتر فالوورهای اینستاگرام ، حضور خود را به روش صحیح شروع کنید.

10 روش افزایش فالوور اینستاگرام
1. حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید
قبل از اینکه بفهمید چگونه می توانید فالوور در اینستاگرام بدست آورید ، یکی از مهمترین مراحل این است که حساب خود را کاملاً بهینه کنید. بیوگرافی اینستاگرام برند خود را "صفحه اصلی" حساب خود بدانید.

پیوند اینستاگرام در مثال زیستی

بدون داشتن بیوگرافی ، زیرنویس های تصویر ، نام کاربری یا تصویر نمایه مناسب ، مردم چگونه می دانند که این حساب متعلق به مارک شما است؟ ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما در اینستاگرام ، بیوگرافی و تصویر شما به شکل گیری پایه های هویت برند شما کمک می کند. پیوند موجود در بیوگرافی شما یک نقطه برای هدایت بازدید Instagram به سایت شما است ، بنابراین بهینه سازی حساب کاربری شما ضروری است.

اگر مطمئن نیستید به کجا پیوند دهید ، صفحات بازاریابی یا محصولی را که مربوط به کلمات کلیدی ، هشتگ ها یا کمپین های خاص در حساب اینستاگرام خود هستند ، امتحان کنید. پیوند به صفحه اصلی شما درست است - اما چرا هنگام انتقال از bio به یک سایت ، تجربه منسجمی به کاربران نمی دهید؟ این امر باعث محبوبیت صفحات فرود پیوند IG شده است که پیوندهای مربوط به چند محتوای آخر ذکر شده در خبرخوان یک مارک را در خود جای داده اند و پست های "پیوند در بیو" که به هدایت مخاطبان به آن پیوندها کمک می کند.

علاوه بر این ، نام کاربری خود را تا آنجا که ممکن است جستجوگرانه نگه دارید ، که معمولاً به معنی نزدیک بودن به نام تجاری واقعی شما است. اگر نام کسب و کار شما طولانی تر است ، آن را به چیزی که مخاطب تشخیص می دهد کوتاه کنید. اعداد یا نویسه های خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر دسته های رسانه های اجتماعی که از قبل دارید مطابقت دهید.

بهترین راه برای بهینه سازی حساب کاربری خود ایجاد و پیروی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. راهنمای رایگان ما را برای شروع بارگیری کنید.


منتشر شده در
دسته بندی ها
اینستاگرام برای مارک ها: راهنمای استراتژی بازاریابی اینستاگرام
2. یک تقویم محتوای ثابت نگه دارید
هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام ، بدترین کاری که می توانید انجام دهید ارسال مطالب در زمان های تصادفی و تصادفی است. اگر در ابتدا به اندازه کافی خوش شانس هستید که کاربران را وادار به دنبال کردن خود کنید ، نمی خواهید آنها را فراموش کنید که در وهله اول شما را دنبال کردند.

برای مقابله با این مسئله ، به یک برنامه منظم ارسال پیام ادامه دهید. به طور معمول ، مارک ها نباید بیش از چند بار در روز ارسال کنند تا از هرزنامه در امان بمانند ، اما از هر جهت که باشید ، آن را ثابت نگه دارید. تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند ، بنابراین برای اینکه شبکه خود را حتی گسترده تر کنید ، سعی کنید چند بار در طول روز منتشر کنید.

در واقع ، تحقیقات بسیار دقیق ما درباره بهترین زمان ارسال به اینستاگرام ، مهمترین زمان برای ارسال برای چندین صنعت را مشخص می کند ، یا می توانید تحقیقات ما در مورد بهترین زمان ها را در تمام زمینه های موضوعی زیر دنبال کنید:

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام جهانی
رعایت یک برنامه به شما کمک می کند تا یک تجربه ثابت را برای پیروان خود ایجاد کنید و آنها را در جریان نام تجاری خود قرار دهید. اما اگر تعجب می کنید که چگونه به یاد داشته باشید که در این زمان های مختلف روز منتشر کنید ، ما شما را با ویژگی های زمان بندی و زمان بهینه Sprout تحت پوشش قرار می دهیم - برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

3. پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید
در حالی که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است تا به کاربران محتوای بیشتری را که دوست دارند نشان دهد ، ارسال در زمان مناسب همچنان می تواند با افزایش تعامل کلی دریافتی ، به پست های شما نمای بیشتری نشان دهد.

برند شما کارهای زیادی برای ارتقا raise سطح دید انجام می دهد و اکنون با Sprout Social ، تعیین زمانبندی محتوای اینستاگرام یکی از آنهاست. با استفاده از جدیدترین ابزارها ، ما می توانیم از طریق یک فرآیند آسان ، به برنامه ریزی محتوای مارک تجاری شما کمک کنیم.

با برنامه ریزی پیش از محتوا ، کل تیم شما می تواند مبارزات و برنامه ها را با کارآیی بیشتری مشاهده کند. ساخت محتوا از قبل همیشه هوشمندانه است و با استفاده از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام ما می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و جریان مداوم محتوا را همزمان حفظ کنید.

تقویم انتشاراتی جوانه
همچنین می توانید از ویژگی ViralPost ثبت اختراع Sprout استفاده کنید و به ما اجازه دهید کار را برای شما انجام دهیم. ViralPost سابقه تعامل حساب شما را تجزیه و تحلیل می کند و زمان های بهینه ارسال پست الگو را مشخص می کند

ریتمیک

طرح محتوای اینستاگرام خود را با Sprout Social کامل کنید

علاوه بر تعیین یک تصویر کامل از تقویم محتوای اینستاگرام شما ، Sprout ویژگی های بیشتری را نیز برای تکمیل خوراک نام تجاری شما ارائه می دهد.

با استفاده از کتابخانه دارایی ما تصاویر تصویب شده توسط IG را با تیم خود به اشتراک بگذارید یا ویژگی پیش نمایش شبکه ما را امتحان کنید تا مطمئن شوید همه جنبه های حضور شما به سبک نام تجاری شما مطابقت دارد.

با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه Sprout ، به این ویژگی ها و موارد دیگر نگاهی عملی بیندازید.

4- شرکا و مدافعان مارک را برای ارسال مطالب خود جلب کنید
هنگامی که یاد می گیرید چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید ، مهم است که از ارزش مخاطبان خود مطلع شوید. هرچه تعداد پیروان شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود ، خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری خواهید داشت.

بهترین راه برای جلب مشتری شما در پیگیری این است که در مقابل آنها قرار بگیرید و حضور داشته باشید. حضور در اینستاگرام خود و همچنین دیگران بسیار مهم است. سعی کنید از محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در اخبار مشتریان وارد کنید. برای بدست آوردن نام تجاری خود می توانید مسابقات اینستاگرام را نیز برگزار کنید

برای مخاطبان بیشتر. این نوع کمپین ها با نشان دادن اینکه طرفداران شما به اندازه کافی برای بازنشر محتوای شما یا ایجاد UGC اختصاصی خود سرمایه گذاری می کنند ، اثبات اجتماعی ایجاد می کنند.

مشاهده این پست در اینستاگرام

پستی که توسط Urban Outfitters (urbanoutfitters) به اشتراک گذاشته شده است

راه دیگر این است که دسته خود را در مقابل مخاطبان بسیار بیشتری قرار دهید. سعی کنید با حساب های بزرگ اینستاگرام در صنعت خود مانند تأثیرگذاران برجسته در فضای خود کار کنید تا محتوای خود را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

فقط مطمئن شوید که چیزی با ارزش ارائه می کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید بسیار پر فروش به نظر می رسد. برای ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود ، همکاری های بازاریابی و برنامه های بازاریابی مشترک با سایر مشاغل پیدا کنید.

5. از فالوورهای جعلی اینستاگرام خودداری کنید
تفاوت فاحشی بین حساب کاربری اینستاگرام با پیروان جعلی و قانونی وجود دارد. شاید به راحتی خرید فالوورهای اینستاگرام وسوسه انگیز به نظر برسد ، اما این واکنش بیش از مزایای رشد آلی پیروان است.

پیروان جعلی اینستاگرام تمایل دارند:

فریب دنبال کنندگان جدید: اگر کاربران به فید غیرفعال اینستاگرام با ده ها هزار دنبال کننده بروند ، اعتبار حساب را کاهش می دهد. مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند. برای تعامل بهتر اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.
ROI نداشته باشید: خرید دنبال کننده ممکن است آسان تر باشد ، اما ربات خریداری شده یا پیروان جدید بدون سرنشین شما هیچ چیز خریداری نمی کنند. افراد به یک دلیل مارک های تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند - آنها آنچه را که شما ارسال می کنید یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند. اینها هزینه کنندگان واقعی هستند و ارزش پولی را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.
ایجاد وزوز کم و زیاد: اگر 10 هزار دنبال کننده جعلی دارید ، چه تعداد از آنها قصد دارند درباره محتوای شما نظر بدهند ، پسندیده و به اشتراک بگذارند؟ بیش از احتمال زیاد ، این حساب های ربات یا جعلی توسط اینستاگرام پاک می شود ، حذف می شود و پست های شما مانند قبرستان نامزدی به نظر می رسد.
افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری ، پسندیدن ، نظر دادن و تعامل با پست های اینستاگرامی شما را دارند. بعلاوه ، این کاربران وقتی شخصی در آن طرف پاسخ می دهد لذت می برند.

نامزدی سرسبز در اینستاگرام
به عنوان مثال ، لوازم آرایشی و بهداشتی Lush وقت می برد و به س questionsالات مختلف محصول پاسخ می دهد ، که نتیجه آن بازگشت کاربران ، دنبال کردن یا احتمالاً اشتراک با دیگران است. این تعاملات همیشه ارزش بیشتری نسبت به مجموعه دنبال کنندگان غیرفعال دارند.

6. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید
مگر اینکه شما اینستاگرام خود را تبلیغ کنید ، افراد چگونه می توانند یک حساب کاربری پیدا کنند؟ مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما در وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی شما ذکر شده است.

ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه های کشف شدن است. اگر واقعاً می خواهید فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید ، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند. شما می توانید دکمه های رسانه های اجتماعی را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ارتقا shares اشتراک اجتماعی در همه شبکه های شما کمک کند و همچنین به مردم نشان دهید که کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

#MoMAPrimeTime را امروز در اینستاگرام دنبال کنید زیرا آخرین روز کمپ تابستانی را برای 200 نیویورکی ، بالای 65 سال جشن می گیریم! https://t.co/RNyV7Ibr9y pic.twitter.com/64SvbUaWLL

- MoMA موزه هنر مدرن (MuseumModernArt) 23 ژوئن 2017

ایده عالی دیگر عبور از تبلیغات در حساب های رسانه های اجتماعی شما است. موزه هنرهای مدرن به طور مرتب آگاهی در مورد اینستاگرام خود را از طریق توییتر منتشر می کند. به راحتی می توانید از سایر شبکه های اجتماعی خود برای هدایت کاربران به اینستاگرام خود استفاده کنید.

با این حال ، اطمینان حاصل کنید که فقط درخواست فالو نمی کنید. درعوض باید سعی کنید محتوای منحصر به فرد را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا کاربران دلیل داشته باشند که شما را در آنجا دنبال کنند. خوشبختانه ، با اضافه کردن تعداد زیادی محتوای جدید و ویژگی های ویدئویی مانند Stories ، IGTV و Reels ، این فرصت عالی برای ایجاد فالوور از طریق محتوای خلاقانه دارید.

Instagram Stories از محبوب ترین انواع محتوای اجتماعی برای Gen Z است
7-دنبال کنندگان محتوا را ارسال کنید
اگرچه این گفته راحت تر از انجام است ، اما هوشمندانه است که بدانید پیروان شما می خواهند چه محتوایی را ببینند. به سرعت در اینستاگرام خواهید فهمید که برخی از محتوا عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. به همین دلیل آزمایش بسیار مهم است.

خواه این فیلترها باشد ، زیرنویس ها ، نوع محتوا باشد

s یا زمان ارسال ، کوچکترین جزئیات می تواند تفاوت ایجاد کند. گوش خود را با روندهای جدید Instagram به زمین نگه دارید تا بدانید که محتوای محبوب را ارسال می کنید.

برای اینکه یک مرحله جلوتر از تجزیه و تحلیل خود بروید ، برند شما باید روی ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند. با این کار ردیابی ، محک زدن و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام در سراسر حساب ها آسان تر خواهد شد.

گزارش تجزیه و تحلیل رقیب Sprout Instagram
با تجزیه و تحلیل فیلترها ، زیرنویس ها و موارد دیگر ، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، سعی کنید رقبا را تجزیه و تحلیل کنید.

شما نباید مستقیماً از رقبای خود کپی کنید ، اما یادداشت برداری درباره کارهایی که انجام می دهند یا ارسال آن باعث مشارکت هوشمندانه است. کمی تحقیق رقابتی می تواند کمک زیادی کند. می توانید از گزارش رقبا اینستاگرام ما استفاده کنید تا نگاهی به آنچه در صنعت شما برای سایر مارک ها کار می کند ، بیاندازید.

8. مکالمه را شروع کنید
یکی از بهترین راه ها برای آگاهی کاربران از اینستاگرام شما مکالمه است. طبق شاخص اجتماعی Sprout 2020 ، مصرف کنندگان می خواهند با اولین محتوای بصری مانند عکس (68٪) و ویدئو (50٪) و پس از آن 30٪ که می خواهند با پست متنی درگیر شوند ، درگیر شوند. اینستاگرام مناسب این نمایه مخاطب است ، تصاویر جالب توجه را با زیرنویس ها مرتبط می کند که وقتی مهارت های نوشتن شرح عکس اینستاگرام خود را کامل می کنید ، می تواند به همان اندازه جذاب باشد.

چسبیدن به محبوب ترین انواع محتوا به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه می توانید تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام داشته باشید
مردم همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود برای مارک ها استفاده می کنند ، خواه این سوال برای سوالات خارج از کاف و گفتگو باشد ، سوالات جدی درباره مراقبت از مشتری یا تمجید از مارک ها و محصولات مورد علاقه خود. و برای تجارت خود باید در اینستاگرام حمایت و ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید هرچه بیشتر به س questionsالات یا نظرات پاسخ دهید ، زیرا این می تواند به معنای تفاوت بین گرفتن مشتری جدید ، پیرو یا بهبود روابط شما با مخاطبان باشد. تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89٪ از مصرف کنندگان پس از پیگیری موارد اجتماعی از یک مارک خرید می کنند ، بنابراین مهم است که توجه و وفاداری لازم را برای تبدیل بازدید کننده به نمایه خود به دنبال کننده حفظ کنید.

اقداماتی که مصرف کنندگان هنگام پیروی از مارک های اجتماعی انجام می دهند - از جمله 89٪ که از این برند خرید می کنند
9. هشتگهایی را که تبدیل می شوند پیدا کنید
یکی از جدی ترین و جدی ترین روش های جذب فالوور در اینستاگرام هشتگ است. برای سالها هشتگ به عنوان ابزاری اساسی برای کشف خدمت کرده است و به ما اجازه می دهد تا دامنه اجتماعی خود را گسترش دهیم. شما به عنوان یک بازاریاب می خواهید جامعه خود را با به دست آوردن پیروان و هشتگ ها درست کنید.

برای مبتدیان ، هشتگهایی پیدا کنید که خیلی پرجمعیت نیستند. Social Media Examiner با توضیح چگونگی هشتگ # عشق بیش از 184 میلیون عکس به آن متصل کرده است ، این نظریه را نشان می دهد. تلاش برای برجسته سازی محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیون ها عکس و فیلم ، کار ساده ای نیست.

شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که افراد در مخاطبان هدف شما بیشتر بخواهند آنها را بررسی کنند. اگر اتصال مربوطه برقرار شود ، این کاربران احتمالاً حساب شما را دنبال می کنند. هشتگ های منحصر به فرد و مارک دار یکی از راه های دسته بندی پست ها در مورد محتوای بیش از حد مربوط به مارک و تبلیغات شما است.

مشاهده این پست در اینستاگرام

پستی که توسط M & M'S به اشتراک گذاشته شده است (mmschocolate)

به عنوان مثال ، M & Ms در تمرکز هشتگ ها به رویدادی که در آن شرکت می کنند کار بزرگی انجام می دهد. با استفاده از هشتگ هایی مانند #mmspotlight ، نام تجاری مخاطبان خود را به طور مستقیم تر در جایی که رویداد کنسرت کانون توجه اتفاق می افتد هدف قرار می دهد و باعث ایجاد آگاهی می شود.

درک نحوه عملکرد هشتگ های شما در اینستاگرام نیز برای استفاده از آنها به همان اندازه حیاتی است. و با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل هشتگ Sprout Social ، به داده های استفاده و عملکرد هشتگ دسترسی مستقیم دارید تا ببینید بهترین کارها چیست.

گزارش هشتگ اینستاگرام
کورکورانه وارد هشتگ جهان نشوید ، بدانید چه چیزی را برچسب گذاری می کنید تا بتوانید موارد زیر را ایجاد کنید.

10. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید
نکته آخر اینکه ، وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می کنید ، نتیجه رشد مخاطبان را مشاهده می کنید. ما نکات زیادی در مورد ایده پردازی و برنامه ریزی برای محتوا به شما داده ایم ، بنابراین آنها را به روشی عملی کنید که از نظر صدای مارک شما واقعی باشد. به عبارت دیگر ، از به نظر رسیدن نیازمند ، فروش محور یا رباتیک خودداری کنید.

برای بسیاری از حساب ها ، این به معنای پاشیدن در پست هایی است که به طور قانونی برای ایجاد لبخند به لب پیروان و ایجاد روابط با مشتری طراحی شده اند. فراموش نکنید که محتواهایی را به دنبال کنندگان خود ارائه دهید ، انگار که آنها در خوراک شخصی شما دوستان هستند: این ممکن است شامل ارسال الگوهای رفتاری ، محتوای الهام بخش یا فقط به اشتراک گذاری مجدد عکسهای جالب یا کارهای هنری باشد (البته از همه به درستی اعتبار گرفته شده است) که می تواند به شما کمک کند در طول روز کمی برداشت ذهنی را دنبال کنید.

در حال رشد فالوور اینستاگرام خود هستید؟
اینستاگرام به محبوبیت خود در بین مخاطبان ادامه می دهد ، بنابراین استفاده از این نکات برای جذب فالور به شما کمک می کند تا میزان دسترسی خود را افزایش دهید. اگر آماده هستید که ابزارهای قدرتمند Sprout را در پشت مدیریت اینستاگرام خود قرار دهید ، امروز یک دوره آزمایشی رایگان را شروع کنید.

منبع https://sproutsocial.com/insights/how-to-get-followers-on-instagram/